خدمات طراحی وب سایت

 

خدمات طراحی وب سایت : طراحی یک سایت برای شبکه فراهم‌آوری اعضا نیازمند به‌کارگیری ابزارها و ویژگی‌های خاصی است که ارتباط میان اعضا را تسهیل کرده و ارتباط موثری بین آن‌ها را فراهم آورد. در زیر، چند نکته کلیدی برای طراحی یک سایت شبکه فراهم‌آوری اعضا آورده شده است:
 
1. پلتفرم و قابلیت اعضا: برنامه‌ریزی برای ساختار اعضا و ارتباطات بین آن‌ها مانند ایجاد پروفایل کاربری شخصی، امکان ارسال پیام، ایجاد گروه‌ها یا انجمن‌ها، و ایجاد شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین اعضا مهم است.
 
2. محتوا و اشتراک‌گذاری: فراهم کردن امکاناتی برای اشتراک محتوا و داده‌های مختلف مانند عکس، ویدئو، مطالب متنی و فایل‌های مختلف به منظور تبادل اطلاعات بین اعضا.
 

3. پیام‌رسانی: فراهم کردن سیستمی برای ارسال پیام به صورت شخصی و یا گروهی بین اعضا برای ارتباط سریع و مستقیم.

 
4. امنیت و حریم خصوصی: توجه به مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی اعضا از جمله محافظت از اطلاعات شخصی و کنترل دسترسی‌ها به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز.
 
5. رابط کاربری کاربرپسند: طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) که برای اعضا راحت و قابل فهم باشد و به سادگی به امکانات سایت دسترسی داشته باشند.
 

خدمات طراحی وب سایت

6. پشتیبانی و ارتباطات مداوم: ارائه سیستم پشتیبانی و قرار دادن اطلاعات تماس جهت ارتباط مداوم و رفع مشکلات احتمالی کاربران.
 
7. قابلیت انطباق با دستگاه‌های مختلف: سایت باید به خوبی بر روی تمامی دستگاه‌ها از جمله کامپیوترها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند قابل مشاهده و استفاده باشد (Responsive Design).
 
8. توسعه‌پذیری: امکاناتی مانند قابلیت افزودن و گسترش امکانات و ویژگی‌های جدید به سادگی باید در نظر گرفته شود.
 
برای طراحی یک سایت شبکه فراهم‌آوری اعضا، مشورت با توسعه‌دهندگان و طراحان وب با تجربه و استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های مناسب بسیار حائز اهمیت است.

خدمات طراحی وب سایت

شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج

در راستای اجرایی نمودن اهداف مذکور این شبکه با ساختار ذیل فعالیت خواهد نمود به طوریکه ریاست دانشگاه بدوا رئیس شبکه (که مسئولیت مرکز تحقیقات و بانک فرآورده های پیوندی دانشگاه را عهده دار است.) را منصوب نموده و مدیر شبکه و سرپرستان قمرهای ذیربط نیز توسط رئیس شبکه و با هماهنگی روسای مراکز درمانی تعیین میگردند. اعضای شبکه جمعا نسبت به اجرا و وصول به اهداف اختصاصی مذکور تلاش خواهد نمود. مراکز قمر شبکه براساس میزان فعالیت به تیپ های مختلف طبقه بندی می شوند.

Visit the website

لوگوی

شبکه فراهم آوری اعضاء

سایت شبکه فراهم آوری اعضاء
اهدای عضو

مهرنگاه : طراحی خلاقانه وب سایت

با سایت شبکه فراهم آوری اعضاء در ارتباط باشید

اهدای عضو : شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج دانشگاه علوم پزشکی تهران

درباره ما

اهدای عضو : واحد فراهم آوری اعضاء بیمارستان سینا در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردید و کار خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود.

 واحد فراهم آوري اعضاي پيوندي دانشگاه علوم پزشكي تهران كه در بيمارستان سینا مستقر مي باشد یکی از مهمترین واحد های فراهم آوري اعضاي پیوندی دانشگاه علوم پزشکی تهران مي باشد. این واحد زير مجموعه اداره پيوند و بيماري هاي خاص در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اين اداره نیز تحت سرپرستي مستقيم معاونت درمان قرار دارد. اين واحد یکی از فعالترين واحد فراهم آوری ايران مي باشد كه با شناسايي موارد مشكوك به مرگ مغزي و اخذ رضايت به اهداي عضو از خانواده هاي ايشان هدف مقدس كمك به بيماران نيازمند پيوند اعضا را دنبال مي كند.

خدمات طراحی وب سایت

اهدای عضو : شبکه فراهم آوری ارگان و نسوج دانشگاه علوم پزشکی تهران

مقدمه :

طی دهه های اخیر حوزه پیوند ارگان و علوم وابسته مورد توجه خاص نظام های درمانی قرار گرفته و در این میان بسیار از کشور ها با ایجاد شبکه های منطقه ای و ملی، زیر ساخت های مناسبی را برای این مهم فراهم نموده اند.

واحد فراهم آوری: کلیه فعالیت های شناسایی، تشخیص، تایید مرگ مغزی را انجام می دهد. همچنین امکان جراحی برداشت اعضا و نسوج و انتقال به واحدهای پیوند را دارد.

واحد شناسایی: واحدی است که در شناسایی و تشخیص مرگ مغزی فعالیت دارد. پس از اقدامات فوق، اهداکننده را به واحد فراهم آوری معین معرفی می نماید.

هماهنگ کننده داخل بیمارستانی: فردی از پرسنل شاغل در بیمارستان است که مسئولیت شناسایی اهداکنندگان بالقوه و اطلاع رسانی به واحد شناسایی یا فراهم آوری را برعهده دارد.

وظایف گروه اهدای عضو و شبکه فراهم آوری ارگان و نسوج دانشگاه علوم پزشکی تهران

  1. رصد نیازها ، ظرفیت ها و تدوین برنامه سالیانه در سطح مراکز درمانی دانشگاه
  2. آموزش و توانمند سازی نیروهای شبکه و تدوین مبانی و پیش نویس آئین نامه ها
  3. هماهنگی با روسای مراکز درمانی جهت فعال سازی قمر های شناسایی و فراهم آوری
  4. تعیین و انتصاب روسای قمر های شناسایی و فراهم آوری با هماهنگی روسای مراکز درمانی
  5. پایش و نظارت بر عملکرد قمر های شناسایی و فراهم آوری در سطح مراکز درمانی
  6. تلاش برای افزایش موارد شناسایی مرگ مغزی و متوفیات و اخذ رضایت اهدای ارگان و نسج
  7. راهبری ظرفیت های دانشگاه و توسعه کیفی و کمی فراوری و تولید محصولات پیوندی
  8. اطلاع رسانی عمومی در زمینه اهدا و تهیه و ارائه گزارشات در سطح دانشگاه و جامعه
  9. تدوین تفاهم نامه همکاری با مراکز درمانی و سازمانهای خیریه و جذب منابع مورد نیاز
  10. تهیه و ارائه گزارشات فصلی در شورای عالی پیوند

خدمات طراحی وب سایت

برنامه ها  گروه اهدای عضو و شبکه فراهم آوری ارگان و نسوج دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • ترسیم چشم انداز خدمات درمانی ، فناوری و تحقیقاتی حوزه پیوند ارگان و نسوج
  • رصد کیفی و کمی نیازهای نظام درمانی در سطح دانشگاههای علوم پزشکی کشور
  • شناسایی و احصای ظرفیت های موجود مراکز درمانی دانشگاه در زمینه فراهم آوری ارگان و نسوج
  • تسهیل در فراهم آوری ارگان و نسوج در دانشگاه بصورت متمرکز از طریق تقسیم وظائف و برنامه ریزی لازم
  • آموزش ، توانمند سازی و راهبری ظرفیت و توانمندی سرمایه انسانی دانشگاه در این حوزه
  • تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل های داخلی مبتنی بر ابلاغیه های ستاد وزارت بهداشت
  • الزام واحد فراهم آوری به ارائه برنامه های موثر و مشخص در جهت افزایش Case Finding اخذ رضایت و فراهم آوری ارگان و نسوج بیشتر و با کیفیت مطلوب
  • تثبیت نقش و جایگاه آزمایشگاه تطابق بافتی دانشگاه (واقع در مرکز تحقیقات و بانک فرآورده های پیوندی بیمارستان امام) در سطح استان تهران. اخذ تسهیلات ویژه از مرکز مدیریت پیوند وزارت متبوع جهت نو سازی تجهیزات و به روز رسانی خدمات این واحد

خدمات طراحی وب سایت

  • بهبود ارتباط فرایندی مراکز درمانی با شبکه و هماهنگی های لازم بین معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت درمان دانشگاه در خصوص پرسنلی و فرآیند های جاری در این واحد
  • موافقت و تسهیل در فرایند شکل گیری بخش Regenerative Medicine با خدمات مورد نیاز بخشهای بالینی در مراکز درمانی با راهبری شبکه و مرکز تحقیقات و بانک فراورده های پیوندی
  • تکمیل پروسه فرآوری متمرکز نسوج در مرکز تحقیقات و بانک فراورده های پیوندی دانشگاه با مساعدت معاونت توسعه و تکمیل زیر ساختهای لازم تولید با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو
  • نظارت ، ارزیابی و تهیه گزارش عملکرد دانشگاه جهت ارائه به شورای عالی پیوند و فراهم آوری اعضا و وزارت بهداشت

در پایان بر لزوم توسعه همکاری های درون بخشی به ویژه فیمابین معاونت درمان، معاونت تحقیقات و فناوری، معاونت آموزشی، روسای مراکز درمانی و کلیه ذینفعان این مهم در سطح دانشگاه تاکید شده. تلاش میگردد جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیش کسوت این حوزه از دانش پزشکی که مهمترین زیر ساخت امر پیوند ارگان و نسج محسوب می گردد ارتقا یابد.

شبکه فراهم آوری ارگان و نسوج

دانشگاه علوم پزشکی تهران