ساخت مولتی مدیا و اتوران

ساخت مولتی مدیا و اتوران
5
(1)

چرا باید محتوای آموزشی (چند رسانه ای) خود را به فرمت Video DVD تبدیل کنیم و یا برای آن مولتی مدیا بسازیم؟

how it works

ساخت مولتی مدیا و اتوران

چرا باید محتوای آموزشی (چند رسانه ای) خود را به فرمت Video DVD تبدیل کنیم و یا برای آن مولتی مدیا بسازیم؟

ساخت مولتی مدیا و اتوران، اقدام به (ساخت اتوران) این امر برای محتوا های چند رسانه ای که به منظور نشر و فروش در بازار تولید می‌شوند هم از نظر قفل‌گذاری که بر روی محصولات صورت می‌گیرد امنیت بیشتری دارد و هم از نظر ظاهری شکلیل‌تر و کاربر پسندتر خواهد بود.

خدمات طراحی و چاپ

فرمت Video DVD چیست و چه تفاوتی با مولتی مدیا دارد؟

این فرمت قابلیت پخش محتوای شما را که یک فایل ویدیویی است هم در دستگاه های player خانگی و هم در رایانه ها فراهم می‌کند. اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر محتوای آموزشی شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد (به دلایل مختلف اعم از وجود نوشته های ریز و یا فرمول های محاسباتی در ویدیو و …) تبدیل فیلم ها به فرمت Video DVD برای محتوای شما مناسب نخواهد بود.

مولتی مدیا چیست؟

وقتی برای محتوای خود اقدام به ساخت مولتی مدیا کنید محتوای شما در محیط رایانه اجرا خواهد شد و مانند فرمت Video DVD قابلیت اجرا در دستگاه های پخش خانگی را ندارد ولی با این فرمت شما می‌توانید در صورت داشتن فایل PDF و یا فایل نصبی یک برنامه یا application نیز آنها را در سی دی و یا دی وی دی پکیج خود قرار  دهید تا متقاضیان بتوانند در هنگام اجرای لوح فشرده در سیستم خود به آنها نیز دسترسی داشته باشند.
 

ساخت مولتی مدیا و اتوران

یک نمونه از ساخت مولتی مدیا محتوا که توسط مجموعه چاپ سینا انجام شده است و می‌تواند به خوبی و با ظاهری شکلیل محتوای آموزشی شما را برای هنرجویان به نمایش بگذارد. همانطور که مشاهده می‌کنید اگر محتوای شما دارای فصل ها و بخش های متعدد باشد و نیاز است با نظم و ترتیب خاصی به مخاطب نمایش داده شود می‌توانید به منظور ایجاد یک منو زیبا و مرتب که مخاطب با کلیک بر روی هر کدام از این قسمت ها به یکی از فصل ها و یا ویدئو های شما دسترسی پیدا کند اقدام به ساخت مولتی مدیا کنید.
 
mehrnegah Company
ساخت اتوران

این پست چقدر مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 دیدگاه برای “ساخت مولتی مدیا و اتوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *